טיפול טנטרה לזוגות

תכשירים ירוקים וטבעיים

גם אתם נחשפתם למגמה ההולכת וגוברת לאחרונה של טיפולי טנטרה לזוגות? דרך זו משמשת לא רק כדי לעורר מחדש את התשוקה במערכת היחסים שלכם, אלא גם כדי לסייע לכם להתחבר מחדש לבן/בת הזוג שלכם. אם משתמשים נכון בגישה טיפולית זו, הטנטרה הופכת לכלי חשוב ושימושי המציע מגוון עצום של יתרונות זוגיים, מיניים ונפשיים.

מהו עיסוי טנטרה זוגי?

עיסוי טנטרה זוגי הוא חוויית עיסוי ארוטית של שני בני הזוג. העיסוי מתבצע בדרך כלל על ידי מטפל מוסמך ומיומן בעיסוי טנטרה, אשר משתמש בטכניקות עיסוי גוף לגוף.

המטרה של עיסוי זה היא לטעון את האנרגיה המינית של בני הזוג ולעודד קשר מיני חזק בין השניים. 

  • העיסוי הטנטרי משתמש בשמנים חמים כדי לעסות את הגוף של כל אחד מבני הזוג, ולהעביר את שניהם דרך מסע שישחרר לאט את המתחים שבין השניים ויחבר אותם כזוג.
  • הרעיון הוא לקחת את השניים בהדרגה ובאופן אינטימי אל קצה השיא, ולחזור שוב להתחלה, עד שבסופו של דבר השניים יגיעו לסיום מלא שמחה עזה ומתפרצת.
טיפול טבעי

טיפול טנטרה – איפה הוא מתקיים בדרך כלל? 

ככלל, טיפול טנטרה לזוגות יתקיים בחדר פרטי ואינטימי, עם נרות דולקים ומוזיקת אווירה. כל אלה יעזרו ליצור תחושה של רגיעה מוחלטת. הטיפול יכול להתרחש בקליניקה של המטפל, בחדר במלון או אצלכם בבית.

מהם היתרונות של עיסוי טנטרה זוגי?

  1. מערב אתכם במשהו הרפתקני וארוטי: מתי בפעם האחרונה ניסיתם, כזוג, משהו חוויתי והרפתקני בחדר השינה? המציאות העגומה היא שככול שמערכת היחסים הזוגית היא ארוכה יותר, כך לפעמים קשה לבני הזוג להיות חופשיים מינית, מחשש שיהיו נבוכים. זה לא קשור לשיתוף בן הזוג במשהו אחר, אלא להזדמנות לנסות משהו חדש ביחד.
  2. מדליק מחדש את הניצוץ המיני ששניכם מתגעגעים אליו: זוגות חדשים נוטים להסיר מגננות מיניות בתחילת הדרך, בפרץ של ארוטיקה חושנית. למה זה צריך להיות משהו שאתם אמורים לאבד לאורך הזמן? עיסוי זוגי יכול להציע לשניכם משהו להתרגש ממנו, משהו שיגבש מחדש את היצרים שהיו בעבר הגורם לאושר שלכם.
  3. מלמד אתכם דרכים חדשות לענג זה את זו: עיסוי זוגי הוא דרך נהדרת לחקור את בן/בת הזוג, וללמוד דרכים חדשות לעורר ולהשביע את רצונם. מפגש עיסוי בין גוף לגוף הוא חווית למידה ארוטית, המאפשרת לבצע טכניקות טנטרה על כל אחד מבני הזוג, בזמן שהשני צופה ולומד. לאחר מכן, תוכלו לקחת אתכם את הידע הביתה, ולחקור אותו זה עם זו בזמנכם הפרטי.
  4. לחקור את המיניות שלכם בסביבה בטוחה: במקרים רבים, טיפול טנטרה לזוגות הוא אפשרות טובה בהרבה מאשר מהחלפת זוגות. לא רק שטיפול זה מפחית את הסיכונים לבגידה, אלא שהחוויה היא רוחנית וארוטית, ולא מלווה בטעם רע כלשהו. 

לפרטים מלאים ומידע נוסף חייגו: 052-2447855 או השאירו פרטים כאן

מאמרים נוספים באתר

השינויים שתרגישו אחרי הטיפולים

אחרי מפגש ראשון
הרגשה כללית טובה יותר 72%
אחרי 4-5 מפגשים
הקלה בכאבים הפיזיים כתוצאה מהחרדה או הדיכאון 81%
אחרי 7-10 מפגשים
התמודדות ראשונה בהצלחה מול החרדה או הדיכאון 89%
אחרי 12-14 מפגשים
תדירות התקף החרדה יצנחו פלאים 95%
עד 20 מפגשים
תיפטרו ב-100% מהחרדות והדיכאון! 100%

המלצות חמות של מטופלים

ריקי ט.
קרא עוד
"לראשונה בחיי העזתי להיות מי שאני באמת ובלי לפחד מתגובות של אנשים אחרים"
נחמי ד.
קרא עוד
"הארגון תמך בי לאורך כל התהליך הנפשי שעברתי, וב"ה היום אני חזק יותר מתמיד"
גבי מ.
קרא עוד
"למדתי לאהוב את עצמי, את מי שאני. לא לחיות בתוך מסכה ופחדים וחזרתי לחייך סופסוף"
הקודם
הבא

המאמרים החמים באתר

דילוג לתוכן